Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Sofia - 28 mars 2012 21:00

Fint namn ;)) o fin kock. Härligt och se att en människa blir så glad över vinsten i Sveriges mästerkock! Fy attan för att stå där i final och laga mat av en "hemlig låda". Vildand?? Ja, det överstiger ju mina kunskaper i köket helt klart. Kycklingfilé hanterar jag....oftast...kan bli torrt ibland - särskilt på grillen. Lägga bitarna i marinad ett par timmar kan eliminera detta fenomen. Ett litet tips inför grillsäsongen om ni inte redan visste. 


David har varit på bandyavslutning på Träcentrum ikväll. Han fick tillsammans med sina lagkamrater medalj av Småländska bandyförbundet och plakett av NIF för sina insatser i U11. NIF's ordförande Nils Carlsson tipsade bl.a alla att hålla koll på 6 oktober i höst. Då är det stor fest! Invigning för Skogsvallen Stinsen arena. Det ser vi fram emot!! Med stor glädje! Bygget har börjat och jag ska i dagarna bege mig till Vallen för att kolla in...


Vårregn...ja, eller störtflod förut i eftermiddags. Det behövdes och det luktade så gott när jag åkte för att hämta mitt paket från H&H på OKQ8. Där i låg stassen till SCHLAGERFEBER lördagen den 28 april. Kören skulle ju se ut på ett visst sätt och jag hoppas att det jag köpt blir/är ok. Har inte provat än....hoppas det passar. En påminnelse - ni har väl köpt biljetter?? Nu lite mer TV och sedan sängen. I morgon ska jag utbilda mig hela dagen i stadshuset...blir en tuff dag. Anläggninsreskontra står på programmet och allt som sägs måste in i mina hjärnceller!


Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards