Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Sofia - 31 mars 2012 17:55

...med stort "B"! Det har varit många inlägg och kommentarer om det vita täcket som föll igår/inatt. Jag var dock mentalt förberedd, vi har inte hunnit ur mars och inte ett dugg konstigt att vintern återkommer. MEN inte roligare för det! Så här kan det ju dessvärre hålla på hela april - hemska tanke. 


Förmiddagen gick åt till att kolla in reprisen på Let's dance för det tar verkligen en hel förmiddag med alla 78 reklampauser. Ja, det lär ju blir några stjärnor i år. Camilla Läckberg genomförde en vacker vals och sedan kom Anton Hysén och sopade banan. Jisse vilken snygg dans och feeling. Kan bli lite kul att följa...om det inte vore för all reklam då.


Å så gör vi ett nytt försök. Att så lite frö. Har gjort några försök genom åren men eftersom mina fingrar inte ens har ljust ljust ljust grön nyans har jag aldrig lyckats med mina odlingar. I år satsar vi på temat "kryddträdgård" och vi köpte timjan, citronmeliss, basilika, oregano etc. Johanna utförde steg 1 - försådden så det kan nog bli riktigt bra!! Jag ser mig själv gå ut på altanen och plocka från gröna frodiga plantor och sedan krydda maten....precis som i en reklamfilm!!


Nu ska vi ut till skogen. Sandrydet och goa vännerna P-A och Sus med barn! Us like!


Ha en fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards