Alla inlägg den 16 april 2012

Av Sofia - 16 april 2012 21:37

Nu har jag skrivit "schlager" säkert 50 ggr senaste månaderna... Men det är ju så nu - S C H L A G E R F E B E R !!! Den riktigt höga febern infinner sig om knappt två veckor...lördagen den 28 april. Då smäller det!! Har ni inte köpt biljetter - skyll er själva - ni missar årets festligaste kväll. Det finns nog några kvar...skynda!!! Ingen kväll kommer att bli mer färglad eller så full av paljetter. Lägg till ljuva, fräna och vackra soloröster och en superhärlig Höglandskår o annat bra komp....å naturligtvis fina bästa kören TBC!!!! Alla medverkande ligger i hård träning och jag längtar....


Kom precis hem från en schlagerövning med TBC-tjejerna och vad möter mig i huset. TV'n vrålar ut årets bidrag av Eurovisionsschlagerfestivalen. Lena PH, Måns Z och Mister Schlager Björkman tycker.... Det finns några enstaka slingor som fastnar men resten...GÄSP. Den 28 april blir det mycket bättre.


Förtuom jobb från 06.30--17.30 (visst är jag duktig lr dum i huvudet) blev det ett utvecklingssamtal mitt på dan med minstingen Stella. Första klass och OK-stämpeln sitter där. Kanske inte i rumpan som på dockan på Kalles Julafton men väl i papperen. Stella tycker att skolan är rolig och är alltid glad över att gå dit. DET är viktigt för mig! Dagen var nog extra ljus för Stella eftersom en tand for bort i förmiddags....


Å av den 16 april återstår nu endast tandborstning. Trött!!!!!


God natt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards