Alla inlägg den 24 april 2012

Av Sofia - 24 april 2012 21:30

Det är nog den jobbigaste känslan som finns. Att känna att man inte räcker till. Å den känslan genomsyrar hela mig idag. Brukar kunna (för det mesta) skaka av mig den och köra med lite inre bortförklaringar....Prioriterade bort ett utvecklingssamtal med Elin idag. Ulf fick gå själv då han var ledig. Å naturligtvis behöver inte båda föräldrarna gå men det är mer känslan av att jag stannade på jobbet för att jag tror det ska kännas bättre att hinna med..... Att behövas så väl på jobbet. Man tror man är oumbärlig vilket är en myt i allra högsta grad. Alla går att ersätta! 


Det är nog tiden som inte räcker till...mer än mig....men ändå. Det finns bara 24 h om dygnet. Hur man än vill förlänga dessa timmar gååååår det inte. När man redan har prioriterat sönder dagen...vad göra? Förhoppningsvis känns det bättre i morgon!!


Kom hem strax efter nio efter en schlagerövning och är så trött så trött. Har knappt sett barnen idag och jag orkar inte tjata dem i säng. Njuter av deras sällskap framför TV's Erik o Mackan knäcker den manliga koden. Kanske inte så lämpat för 11- och 12-åringar men.....orkar just inte tjata nu.


Vill bara sova och hoppas att John Blund ger mig lite extra ork och energi inatt. 


Sov gott!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards