Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Sofia - 29 maj 2012 20:13

Å så har appen äntligen kommit!!! Bloggplatsens egen app för iPhone och liknande smartmobiler. Det har annonserats om denna app i månader men det har dröjt och dröjt ännu längre.... Nu kanske det går och blogga lite lättare, typ när vi är på Gotland för man MÅSTE ju uppdatera omvärlden med vad som händer just mig??? Eller? Njae, det är nog både och... Tycker det är vansinnigt roligt när mina ord blir lästa men lika viktigt för mig själv att skriva. Får ofta frågan: Hur kommer du på nåt att skriva om? Å det gör jag ju inte alltid....men så när man likt professor Balthazar har funderat ett tag föds ett litet frö av något slag. Det kanske inte är så spirande i början men efterhand växer det till sig och slutar med ett ganska hyfsat och frodigt träd.


Drömmen är ju, vilket jag skrivit om några ggr, att skriva böcker och DÅ kan man ju fråga sig: Hur kommer de erkända författarna på sina historier. Man kan ju undra vad t.ex fröken Läckberg får sina blodiga idéer ifrån? Hon tar ju snart död på varenda kotte i Fjällbacka..


Njae, mord är nog inte min melodi men kanske till slut någon gång knåpar jag ihop mina memoarer och då - huka er i bänkarna för då smäller det!!!      Sådärja....igen - tanken var idag att skriva om medial och social trötthet....men det tar vi nån annan dag!!


Ha en fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards