Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Sofia - 2 augusti 2012 15:17

2 augusti o första gången jag är på badutflykt (förutom Gotland) iår. Det är sent....å förmodligen går denna sommar till en av de badtommaste på länge. Nu hör jag tyvärr inte längre till den kategorin som nödvändigtvis måste blöta ned min kropp med alldeles för kallt vatten men moment sol, bok, solstol är ju såååå trevligt!!!

Stensjöns badplats är fin. Nömmens rena vatten (tror jag?) o mysiga Bodaviken. Minnen från förr, åka båt fort o vattenskidsåkning... Kul som attan!!!

Skulle jag nån gång frångå min princip att bo i vackra Nässjö vore nog Stonelake ett alternativ. Nära stan o otroligt vackert! Å så får de ju snart en splirrans ny förskola! Inte för att just den detaljen spelar någon stor roll men det är ju bra för samhället o göt Nässjö kommun.

Till kvällen blir det packning inför helgen! I morgon drar vi till Trekanten o årets roligaste fotbollscup!!!

Nu fika - barnen svälter ihjäl!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards