Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Sofia - 20 augusti 2012 20:49

Klurigt val eller? Nästan så stryktvätten lockar som alternativ. Nädå - här överdrev jag nog lite (igen). "Ensam mamma söker" kommenterar jag inte ens....suck! Dallas i ny kostym. Hur fräscht känns det på en skala. Enda anledningen till att jag vill kolla premiärprogrammet är att se vissa av originalskådespelare. Har förvisso kollat de ganska frekventa reklamsnuttarna och ser den förr så fagre Bobby numera likna vilken gubbe som helst. JR var väl aldrig någon man betraktade som särskilt snygg på 80-talet men nu....ser ut som ett vandrande skelett + ett par ögonbryn som sax modell större borde ta sig an.


Å brudarna....vilka är med? Sue Ellen såg jag på nån bild - har åldrats med stil. Pamela - den ursnygga Pamela har jag inte sett....det SKULLE kunna vara en av de mörka tjejerna på den där bilden men plastikoperationerna har då förvandlat henne rejält. Näe...nu sitter jag bara å antar en massa och det ska man verkligen inte. Bara för att det är Amerikat så är ju inte allt på samma vis... Det var bara det att jag såg en bild på Sylvester Stallones mor häromdan. Googla på henne - här snackar vi operationer. Världens största mun - HUA!!!


Jag minns hur stort det var när programmen gick när jag var i tonåren. Man missade bara inte ett avsnitt. De första kom väl 1978 och jag är nästan 100 på att jag inte fick se dem för mamma. Men sen...typ 11-12 års åldern - då satt man klistrad och sög i sig alla intriger och fattade kanske 50%.


Det har varit en märklig dag. Klibbigt, varmt och utan energi. Det är så ibland och kanske mynnar detta ut i TV-gnäll - vad vet jag... Alltid är man inte på topp!! 


I morgon är det första skoldagen. Äldsta tösen i huset spelade Queen på full volym tills mitt utbrott kom. Queen i all ära men det finns ju syskon variant mindre som oxå bör få sin sömn...i tid..


Nähä - nu är det dax för......DALLAS!!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards