Alla inlägg den 1 september 2012

Av Sofia - 1 september 2012 15:28

Mmmmmm, vi har tur. Stella har sitt barnkalas idag när solen ville skina - de kan till största del vara ute. (Tack-o-lov). Under två timmars tid har det varit en ljudnivå över det som är tillåtet. Trött i huvudet och fakiskt helt slut. 2,5 timmar...handlar det om kan jag ju tillägga. Efter en sån här tillställning beundrar jag lärarna i skolan ännu mer. Dessutom lite tacksam att jag själv inte är lärare - skulle aldrig orka... Å andra sidan genförs det ju inga barnklas under lektionstid...


Grillad korv med bröd, glass och maränger och så Johannas egenhändigt gjorda cakepops. De höll ju inte ihop så jättebra på pinnarna så smulor av dessa ligger numera över HELA altangolvet och HELA soldäcket. Sitter o tar igen mig en stund. Snart åker dammsugarn fram. Ska ut o njuta lite av solen innan det är dax för nästa party. Ut till Kroxås och goda vänner. Längesen vi träffades och jag ser fram emot att få sätta mig vid dukat bord.


Stella sitter på sitt rum i ett hav av nya fina leksaker, pyssel och annat. Hon är nöjd med dagen vilket såklart är det viktigaste. Sen att mamma är lite trött och sliten - who cares? ;)


Stella öppnar paket...

   

Grillad korv med bröd på altanen!

 

Stella och cakepops

 

En mamma som verkligen njuter av att ha barnkalas....eller inte..

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards