Alla inlägg den 7 september 2012

Av Sofia - 7 september 2012 19:14

Nej, jag började 08.08 Det var ingen bra morgon. Den började med ett vattenflasksläckage....i Stellas skolväska. Hur mycket rymmer en vattenflaska? Egentligen? Det var ju vatten överallt. Varenda papper i hennes väska, hennes läsebok, extrakläderna var blöta. I denna redan ganska tidspressade morgon var det inte roligt!!! Å inte blev det lättare när Stella var så ledsen så ledsen att bli lämnad vid skolan. "Du har ju inte varit hemma nånting" sa hon och kinderna var lika blöta som skolväskan.... En tår till o jag hade vänt tillbaka hem och bara varit med henne... Så får man ju inte göra så vi hade tur att Elin kom förbi bilen och tröstade sin lillasyster. Det var en underbar syn när Elin gick iväg och höll om Stella. Med den bilden på näthinnan åkte jag till jobbet....med en något skönare känsla.


....Väl där får man en ljuvlig känsla av att man är efterlängtad och behövd. Det kan ju var lite måtta på det bara.... Mejlskörden kan ju mäta sig med den som kom efter semestern. Å jag som bara ville praktisera lite beräkningar enligt kursen i Stockholm när jag har den i färskt minne.. Nada tid...men det kommer ju andra dagar...


En annan dag är i morgon o den kallas lördag. David och Ulf åker till Linköping för bandyträning hela dagen. Johanna är i Norrköping och hälsar på en kompis som går djurskötarprogrammet där. Det kan nog bli några timmar på Vipan. Innan dess ska vi hinna med lite andra grejor. Först lite gitarr - har längtat efter den... Sedan tacos - gott, gott! Därefter är det förhoppningsvis något bra på TV?


Ha en fin fredag!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards