Alla inlägg den 9 september 2012

Av Sofia - 9 september 2012 17:38

Jag la mig tidigt igår. När körslaget var slut fanns det ingen större anledning att sitta uppe. Läste lite o John Blund klubbade ned mig ganska direkt. Märkte inte ens när maken o David kom hem kl. 00.30 De hade haft en superbra eftermiddag o kväll i Sparbankens Lidöping Arena. En bandyhall som kostat ca 300 miljoner... Kan ju om man vill jämföras med vår egen Stinsen Arena som kostar cirkus 40 mille.... Tralalala!!

Således pigg idag. Sol o 15 grader. Det är optimalt löparväder. Det fascinerar mig hur min kropp, varenda muskel o cell är med på noterna så som idag. När uppförsbackarna känns som peanuts och orken liksom aldrig tar slut. Skulle vilja forska i detta mentala fenomen när krafter kommer från....jag vet inte vad...å allt bara är lätt!! Andra gånger känns det precis tvärtom - när jag bara måste stanna efter nästa krön för att energin bara tar slut!! 13 km lätt som en plätt o jag hade kunnat springa 1 mil till helt utan problem.

Stannade dock vid målet, åt en enkel middag ihop med familjens 4 av 6 möjliga. Johanna o Stella saknas. Ett gott eftermiddagsfika hos svärföräldrarna fick avrunda helgen o nu blir det söndagsmys istället för det uteblivna igår. Hemmagjord pizza är HELT ok!!!

Gokväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards