Alla inlägg den 18 september 2012

Av Sofia - 18 september 2012 20:47

Jobbdag. Tisdag. Mycket att göra. Kanske man ska sluta där…eller ska man brodera lite... Har i hela mitt liv varit kass på att sy men i varje fall något bättre på att brodera ut text... Slapp att se allt regn som kom på förmiddagen eftersom jag hade fullt upp med att kolla i papper och på datorskärmen. Efter lunch blev det ju ändå vädergudarna lite hyggligare, inte för att gradantalet lyfter mig mot högre höjder men det är ju ändå uppehåll. Man är tacksam för det lilla!!!


Efter jobbet skulle jag tagit en runda med löpardojjorna men jag har faktiskt ingen riktig ork – varken mentalt eller fysiskt. Kelda soppa och två kokta ägg är väl inte mycket energi att springa på…. Kunde jag väl iofs råda bot på när jag kom hem trots att klockan springer iväg. Ibland stämmer inte huvudet ihop med önskan helt enkelt. Att se huset när man kommer hem - har vi haft en tromb? Eller är det bara barn som inte lyfter ett finger eller hjäper till nada? Mentalfysisk ork - kom gärna när det suger i....

   

Å så är det fotograferingsdagar. Missar man eller glömmer bort denna lilla informationsrad i barnens veckorbrev får man veta ändå… Sent igår kom Elin på att det var just fotografering idag tisdag och hon rusade till duschen. Hur det gick i morse…vet jag inte men jag kan tänka mig att spegeltiden var mer än fördubblad. På frågan hur det hade gått – fotograferingen var inställd – sjuk fotograf. Med andra ord – hon duschade och stimmade helt i onödan ;)


Ha en fortsatt fin kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards