Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Sofia - 10 februari 2013 18:50

Det blev ytterligare en bandymatch för David denna helg... Den andre målvakten blev sjuk o då kallades David in. En sån där "hjärtat-i-halsgropen-match" där U13-killarna inte fick till sina pass o det blev många "röda" skott på David i målet. Två straffar vilka han tog...... Hua!!! Mkt skönt med vinst mot röda Jönköping efter ett sånt spel.

Vi hade tänkt att göra denna dagen till en familjeutflykt men det blev bara jag, Ulf o David. IKEA fick oss som middagsgäster o vårt hem fick ny pastaslev, diskborste, servetter....

Därefter blev det A6. Lite folk att stångas med så min man överlevde... Även Biltema fick sig några kronor. Torkarblad och olja till bilen... Jag glömde dagens bästa. BB crème från Bodyshop. Lika viktigt för kvinnan som oljan för bilen....tror jag!!!

Söndagskväll och stolta o trötta bandyföräldrar!!

Ha en fortsatt fin kväll därute!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards