Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Sofia - 23 februari 2013 17:08

Ställde en fråga häromveckan till en nära anhörig...
Frågade om hon var kär? "Jag vet inte..." svarade hon.
"Ja men du blir ju alltid väldigt glad när du pratar om honom, ni trivs ihop och du vill ju vara med honom så mycket som möjligt?" sa jag.
"Jo, jag är väl kär då....det är bara det att jag har så svårt för att säga det, att förklara det..." Sedan sprack hennes ansikte upp i det där soliga "jag är såååååå-kär-leendet".

Har funderat en del på det hon sa. Ibland kanske det är rätt att snacka, prata och älta allt... Men det är inte alltid nödvändigt att klä allt i ord!!!!! Kär, förälskad, kärlek... Gränserna kan diskuteras. Om något känns bra så kan det ju bara få vara så! Å det är inte så bara!! Huvudsaken är ju att man trivs ihop, att man mår bra! Sen vad man kallar det är ju upp till var och en!! Som moder - att se sin tonårsdotter så glad....DET är lycka!!

Det blev djupt...nu ska jag fixa iordning mig - fest hos bästa fam Undfors!! Always fun!!!! Rulla ner de 300 m o krypa hem... Nej, mamma jag BARA skojar...

Kram alla kära vänner!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards