Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Sofia - 24 maj 2013 18:41

Världens gladaste tös har jag idag. Stella vann idag med sin klass Åkersskolans talangjakt med låten "Hej Sofia". När jag satt och eftermiddagsfikade på jobbet hade Stella ringt min mobil och talat in ett meddelande. "Jag vill att vi ska fika när du kommer hem för vi vann talangjakten idag mamma". Det riktigt strålade om den rösten om nu en röst kan stråla. Å när jag kom hem blev det glass vilket gjorde henne ännu gladare förstås.


Fredag igen!! Tiden går så fort så fort. Nu är maj snart slut och det är inte länge kvar tills vi åker till varmare breddgrader. Turkiet och Side väntar med sol och värme till skillnad från dagens kylslagna väder. Det gör inte så mkt att det är 3 grader varmt när man vet att man snart får MEEEEER än vad man behöver i fråga om svettiga temperaturer. Jag inhandlade solkräm på Apoteket igår. Köp 3 för 2 och lite andra rabatter med klub-kortet. Inte illa att jag för en gångs skull kan få till det i prisdjungeln.


I morgon åker vi till Västervik. Två barn (David och Stella) får vi med oss. Kompisar från förr byggde hus där (strax intill havet) för några år sedan och Facebook har fört oss samman igen. Ska bli trevligt att göra en utflykt och se hur de har det. Tack Kaji och Bodil för att vi får komma! Många år sen sist!!


Ha en fortsatt fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards