Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Sofia - 10 juni 2013 19:41

Idag är det den nygifta sessans tur att fylla år - GRATTIS! Det är inte min dag i dag men man kan ju sprida ut det lite... Jag fick idag två mycket fina kort på posten. Tack till fam Roos och min Susanne. Det är skoj att få lite kort att "ta i" oxå ;) Från Sus fick jag "Fyra grattis kramar"...


Här får du en kram på din födelseda'.

Så får du en kram för att du är bra.

Sen får du en kram för att du är en vän jag har kär.

Men den största du får för att du är den du är.

Grattis!!


Härligt eller hur?


Å sen fick jag lite paket trots att jag inte skulle ha nåt. Elin hade tagit kort på min barndoms sjö "Sandsjön" i lördags och grejat lite på datorn. Johanna hade målat en otroligt fin tavla. David hade köpt ljuslyktor till altanen i läckra färger. Inte dålig utdelning med tanke på att jag fyller så ojämnt jag kan...


Ha en fortsattgo kväll!!!


  

Elins fototavla  

Johannas tavla och ljuslyktor i förgrunden.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards