Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Sofia - 18 augusti 2013 19:08

Man får väl skylla sig själv när man går ut en promenad med dagens väder utan paraply. Ostadigt minst sagt beträffande både väder och beteende. Jag som van gångare borde veta bättre. Å andra sidan gjorde det inget - värmen i luften gjorde att man välkomnade svala droppar trots att jag inte sprang. Å idag är första dan som jag känner mig ok även att jag "låter" dyngförkyld.

I morgon blir det jobb och jag kommer inte komma tillbaka till en mejlkorg som är överfull - läste alla och åtgärdade vissa förra veckan. Rätt skönt med tanke på att halva dan i morron går bort i möte..

Annars har söndagen varit lugn. Stella var avvaktande och lite nervös inför dagens fotbolls- o poolspel på Skogsvallen. Med bara en träning i kroppen förförea veckan är det förståeligt. Vi var däremot uppe o tittade och hon är klart taggad inför morgondagens träning. Kul!!

Några timmar återstår på sommarlovets sista dag. Stella är GLAD och förväntansfull inför att börja trean. Sy- o träslöjd och engelska som nya ämnen + att man får cykla till o från skolan utan vuxet sällskap!!! De andra...tja de jublar inte över att skolan börjar men jag tror nog att de tycker det är roligare än de erkänner....

Ha en fortsatt fin kväll!!!

Jois gjorde mumsiga cupcakes.... Gott!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards