Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Sofia - 24 augusti 2013 16:55

...idag är det Ulfs födelsedag! Å även Bartolumeus namnsdag men det lämnar vi därhän just nu... De stackare som heter just det får bli grattade av någon annan än mig. Stort grattis till huset äldste och faktum var ett stort kors i taket kunde ritas för kl. 09.00 stod vi hela familjen och sjöng "Ja må han leva" vid sängen. Bästa sättet att väcka ett födelsedagsbarn på såklart! Å han har blivit firad hela dan. Efter paketöppning, en god frukost blev det fika på Thimons. Även här fick vi med ALLA barn vilket inte händer så ofta. Satt ute i det fina vädret och njöt av sensommarvärme och sol, pecannötsmuffin o lite annat. Passade på att köpa några paket även till Stella som vi får fira när hon kommer till oss nästa gång. 


Har vandrat runt Träslända denna underbart fina eftermiddag. Har lyssnat på Rihanna's "Stay" säkert 10 ggr. Trots att RIX FM gör sitt bästa för att tjata ut den tycker jag låten är så härlig att lyssna på. Rihanna's röst i kombo med Mikky Ekko - sån't skönt sound. Ska sätta mig med gitarren och göra ett försök. Sån't där som gör mig lycklig....


Ikväll blir det hämtmat från Coco Thai. Det var huuuur länge sedan som helst och det kan ju passa bra ikväll för att fira 34-åringen.    Som en liten extra present (som även jag får smaka) köpte jag en fin flaska Amarone-vin igår. Har aldrig köpt ett sånt dyrt vin och med tanke på priset så får vi väl gurgla oss ett par minuter med varje klunk innan det landar i magen...så vi får nytta av det ordentligt. Det vill till att det är gott...


Ha en go kväll!!


 

En höstig bukett!!!!

 

Hej o hå vad det är JOBBIGT att bli fotade....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards