Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Sofia - 29 augusti 2013 21:09

Jag älskar Darin! Nja inte i den bemärkelsen att jag vill ha honom. Han för ung och jag är för gammal men kärleken ligger i musiken. Kan förvisso bli lite trött på vissa låtar med tiden men han skriver sina egna låtar (GREAT JOB) och vissa melodier o texter han gjort är oslagbara. "Can't stop love" är väl den som satt sig djupast. Han skrev den för Victoria o Daniels bröllop 2010 o den är underbar! Texten är feel good med tanke på vad Vickan valde för man.

Å så Astrologen... Ja jag VET att det inte är Darin som har gjort den men TACK då Magnus Uggla för att du gjorde en superlåt som Darin tolkade 1 miljon ggr bättre!!!! Det kvittar HUUUUUR många ggr jag hör den... Jag smälter...

Å så kommer han till Eksjö stadsfest i morron å den ende jag vill se är just Darin. Jag struntar i öl o Robin Stjernberg, Linda Bengtzing o allt annat... Jag vill bara se Darin!!!! Å 600 spänn för en biljett, bussoeng o lite annat, det är inte billigt! Dessutom kommer Stella i mon, vi ska fira hennes födelsedag - hur lockande är det att åka hemifrån då?
I skrivande stund ser det ut som min älskling inte får mig till Eksjö i morgon...men i morron kanske det känns annorlunda...? Lyssnar jag på Astrologen nu ikväll så kanske jag tycker annat!!!!!

...du är det finaste jag mött...

Natti natti!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards