Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Sofia - 30 augusti 2013 18:58

En mycket spännande dag på jobbet. Oväntat mycket jobb på en gång som skulle bli klart omgående..... Jag hann men det var svettigt i slutet. Känns onekligen underbart när man ror nåt sånt i hamn. Fick dessutom ta rätt många viktiga beslut själv vilket jag säkerligen får "stå" för sedan....


Å så kom Stella tillbaka idag. I skrivande stund har hon inte fått sina paket men det kvittar nog hur mycket One Direction-grejer det är i paketen så är nog Whisky bäst. Vår nya familjemedlem. Å vad hon leker med katten. Det är så härligt o se. Barn och djur - ett samspel som oftast är suveränt!


Snart bjuder mannen i huset på kycklingwok och därefter blir det god tårta och Stella har själv valt. Är den lika god som den är vacker smakar den som en dröm. Drömmar ja! De bästa är väl de man drömmer när man är vaken. Då får man det som man vill...då händer de "rätta" sakerna. I de nattliga drömmarna blir man mest jagad av någon...eller så hittar man inte fram...man jagar nån annan och hinner inte ifatt...man förlorar någon.... Jag vill drömma fina drömmar!!! Så allt slutar bra!


Grattis fina fina Stella på 9-årsdagen!!!


Ps. Darin får klara sig utan mig i publiken ikväll....


 

Stella 9 år!!

   

Stella o Whisky

 

Vacker som en dröm!




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards