Alla inlägg den 12 november 2013

Av Sofia - 12 november 2013 16:37

Det är en väl genomtänkt strategi att inte utnyttja sina drinkbiljetter i baren och istället befinna sig på dansgolvet!! Helt klart har dansiga människor mindre huvudvärk dan efter än de som är törstiga. ; )

Å hur kan man låta bli att dansa när Clabbe står på scen o spelar discolåtar från 70-, 80- o 90-talet. Inte jag i varje fall - å många hade samma intresse. Å jajemen man kan bugga till allt....

Kvällen var hur kul o god som helst. Rödbetsgravad lax, hjortinnefilé - fantastiskt! Sedan underhöll "Little Mike and the sweet soul music band". Härliga gubbar med gott blås i ryggen. En saxofonist som spelade grymt. Jag hade tur i år och satt nära scenen!

Nu sitter vi på tåget hem. Äntligen! Det har varit kaos med alla tåg från Stockholm eftersom ett godståg spårade ut i en tunnel söder om huvudstad i morse. Fick ta taxi till Södertälje... Vi avbokade nämligen vår förbeställda taxi då vårt tåg enl info inte skulle vara inställt. Den infon kom när vi kom till Centralstationen...för sent... 10 min till godo i rusningstrafik med taxi. Gott!!
Snart hemma! Nu har jag fyllt på min livssäck med härliga upplevelser, nya intryck och självklart kommer jag jobba med förnyad o bra energi! Win/win...

Ps. Jag älskar Stockholm i små korta intensiva doser!!!!

Ha en go tisdagskväll!

Underhållning

Suveränt bra!!

Still going strong... Clabbe rakt över disk....

En annan liten detalj... Har aldrig sett svart toapapper...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards