Alla inlägg den 13 november 2013

Av Sofia - 13 november 2013 21:23

Stella ringde mig på jobbet (när jag redan borde varit hemma) o frågade om vi inte kunde titta på filmen E.T tillsammans. En film som jag fick köpa för 29 kr på Hemmakväll i lördags när vi hyrde några rullar. Jag åkte hem o soffmyste o struntade i tvätt o annat...

När jag nu sett den SKÄMS jag att jag inte tittat på denna UNDERBARA film förut. Några sekvenser har jag nog sett men aldrig hela. Skrattade så jag grät o grät när han skulle åka hem. Att frekvent välja bort utomjordingar ur min filmvärld visade sig va ett stort misstag. Jag kanske har missat fler guldkorn.....Starwars...nästa?

Å på tal om fingrar som ändå symboliserar "E.T. ringa hem" o kontakten mellan pojken o rymdisen vill jag visa några fina kort. Fars dags teckningar från Elin o Johanna. Man blir lika varm i hjärtat av dem som av filmen.

Godnatt!

Elins kort

Passande till far från Jois. Härlig idé o text...

Natti natti...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards