Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Sofia - 18 februari 2014 18:26

Vill börja med att tacka. Tacka för värmande ord som jag fick igår betr. min blogg. "Rent spontant tycker jag det är intressant med bloggar som beskriver olika saker som sker och är på gång i den kommun där man själv bor. Dessutom betraktelsesätt när det gäller relationer och existentiella så kallade livsåskådningsfrågor är också intressanta ämnesområden. Man kan lära mycket av andra. Bench Marking är en vokabulär som fått stor spridning. (Att lära sig av andra)."  Ovan ord som får mig att skriva vidare och det blir faktiskt ännu roligare. Tycker själv det är otroligt givande att råka på någon annans blogg, eller en krönika där man får andra infallsvinklar och lite nya synsätt. Om jag någon gång kan ge någon annan samma feeling - det känns gott!

 

Å så hände det idag som inte får hända. Särskilt när man helt utan problem med varken ork eller motivation kan springa över milen.... B-bot!!!! 500 kr i havet, varsågod alla Nässjös skattebetalare - det var så lite så. Bjuder på det om än lite motvilligt. 6 meter från korsning. Å dessutom satt P-vakten hos min kollega sedan och såg så glad ut... Hrm.... Jag som skrivit att det BARA tar 4,5 minuter från Simhallen promenera.... Ja, ja...det var den enda jag kommer få - så nu vet ni det.

 

Dagens roligaste kommentar står min son för. Kommer hem från jobbet och går som vanligt en hälsningsrunda bland barnen på övre plan. Där står David iförd utförsåkningsutrustning (provar inför torsdagens friluftsdag). Han frågar efter en stund: - Vad är offpist och kan man åka det i Sävsjö....? Ha, ha - nej typ inte.... Det märks att vi inte semestrat bland fjäll, snö och backar...

 

Ha en go kväll!!!

 

 

Aj, aj, aj... Min chef som inte då inte fått endast EN P-bot hade mycket roligt åt denna slip.....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards