Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Sofia - 25 februari 2014 20:14

Tänk om man kunde förvandla en silvermedalj till guldmedalj lika enkelt som man slingar bort både utväxt och silverstänk i håret.... Enkelt och enkelt, det SER åtminstone enkelt ut när mina två kusinebarn är i farten. Fina Jossan och Mia som med sina flinka händer gör mig tjusig cirka två ggr om året. Bästa Frissan "på Håret" i Sävsjö. Det åker många kunder från Nässjöhållet för att besöka klippstolarna där och det lönar sig vill jag lova. Nu är Mia mammaledig med Olle (eller mammajobbar som jag vill kalla det) så det är full rulle för lillasyrran Jossan.


Efter klipperiet skulle jag handla på Willys. Jag hoppade över scanningen - har skrivit om det förr - jag är inte riktigt van vid det där verktyget varpå jag handlade på traditionellt vis. Å gissa om jag blev glatt överraskad av att två från personalen packade i mina varor i kassarna. När jag hade betalat och skulle gå iväg var alla fyra kassarna färdiga. Det kallar jag service! Suveränt Willys! 


Å på tal om att vara van vid verktyg. Idag fick jag mitt första MMS av mamma. De har påbörjat sin iPhone-kurs och idag fick jag en bild. Bra där!!! Tack!! Härligt jobbat! Snart spelar vi Wordfeud och Yatzy mamma!!


Ha en fortsatt fin kväll!!!


 

Pappa - dock inte med en iPhone på denna bild utan en "fast" telefon!!


  

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards