Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Sofia - 31 mars 2014 21:30

Hemkommen efter gruppmöte på Centern. Efter denna helgen och full dag på jobbet hade nog både min hjärna och kropp mått bättre av att ligga raklång på sängen men man känner sitt ansvar. Diskussionerna på våra gröna möten är intressanta och ger både stimulans och energi. Dessutom kan det vara nyttigt att ”bryta av” alla flyttankar, sitta ned och vara närvarande någon annanstans. Sedan blev vi bjuda på gofika. Mycket gott! Väl hemma hann jag säga godnatt till samtliga barn och ingen av dem sov.


I morgon ska jag vara på banken klockan förmiddag och jag blir ägare till en bostadsrätt (juridiskt sett, på pappret). Med tanke på vad det är för dag så kan man ju undra beträffande symboliken. Nej, det är inget skämt…det är sant. Får väl se om man blir lurad av någon annan.. Hann (före mötet) att införskaffa rullgardiner till vissa av mina fönster. Morgonsol i två av sovrummen... Det är livsfarligt att gå in på JYSK förövrigt - det finns såå mycket bra grejer där som man behöver... 


Nu blir det inte så många fler ord för dagen. Kudden känns mer än lovligt lockande. Nattens timmar ger mig vila och återhämtning inför en ny dag. Satt för ett tag sedan och kollade på bilder från åren som gått. Här är de jag älskar så det värker, fyra olika indivier, fyra syskon med sina likheter och egenheter!!! 


Godnatt!!!


2009  Elin 9, Johanna 13, Stella 5, David, 8

 

2009 körsbärsträdet Renstigen 11


 

2010 - Liseberg


 

2010 Falkenberg


Grönan 2010 


 

Modell för några timmar 2011


    

Världens roligaste - ta kort i en riktig studio....


 

Visby 2011

 


Visby 2011

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards