Alla inlägg den 4 april 2014

Av Sofia - 4 april 2014 19:24

Fredag! Sol! Frost! Bilruteskrap på morgonen och solglasögon och skinnjacka på lunchen... Märkliga tider, vårtider, flyttfåglar kommer tillbaka och vissa fåglar flyger iväg......


Efter jobbet tog jag årets underbaraste löpartur. Kraft och ork i varje steg och jag FATTAR inte hur underbart löpning kan vara vissa gånger. Jag har längtat i två dar att komma ut och tiden har verkligen inte funnits. Jo visst, prioritering men i en flytt och fyra barn och jobba - ibland tar timmarna helt enkelt slut. 


Ikväll grillar vi på Renstigen 11. Premiär för året. Å den sista för mig....definitivt på denna adress och eftersom man inte får grilla på balkongerna i bostadsrätter lär det ju inte bli så mycket grilldoft hädanefter. El-grill går fetbort - kan lika gärna vara utan. Jo, de har jättefin grillplats på innegården men då måste man boka (såklart). Vissa saker kommer att saknas mer än andra. Hängbjörkarna....och vårt vackra blommande körsbärsträd... Får väl springa förbi och glutta upp i trädgården, titta på gamla bilder. Jag vistas så mycket i naturen när jag springer, går och cyklar - det finns massor me vackert därute - få samla på mig minnesbilderna och njuta.


Ha en fin fredag bland grillar och björkar!


Ps. Å när man inte känner sig bra på nåt då kan jag ändå glädjas åt att jag är duktig på att springa. Dessutom tycker jag det är roligt och njutningsfullt. Löpningen är min!!!


 

Hängbjörkssus....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards