Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Sofia - 31 maj 2014 22:23

Märkligt....när man minst anade..så händer saker man inte trodde skulle hända. Mörka skogar och en massa glas. Egentligen gillar jag inte mörka och täta skogar. Varje gång vi semestrat vid västkusten och ska hemåt...jag får en klaustrofobisk känsla. Light panik.... Från havet och öppna vidder där jag helst av allt skulle vilja bo..mot Småland och dess signum. Mörka granar som nästan knackar mig axeln....omsluter mig med en känsla av att kväva mig... Det behöver inte ha med skogen i sig att göra - jag älskar att gå i skogen.... Det kan bero på att sommaren snart är slut och att hösten oundvikligen är här och så även vintern.....


Men alla element gör mitt Småland. Höga höjder, skog, tallkottsdoft och sol. Mörka skogar och ljusa ängar. Å att jag hamnade i detta paradis idag - var en verklig bonus. Det jag ville få uträttat är uträttat och Lukas - du är värd varenda krona! Tre år på Brinell - en tid av slut och plugg. Det ska bli såååå kul att fira dig nästa fredag. Nationaldagen! 6:e juni. Å för att jag landade här idag fick JAG lite fint oxå. Tack!!!


Godnatt!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards