Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Sofia - 7 juni 2014 17:45

David har börjat spela golf. Han har nyss fått nya egna klubbor och är en mycket nöjd kille. Han vill i princip alltid vara på golfbanan, så även idag. Efter rejäl sovmorgon och en god frukost kl. 11.00 (!!!) åkte han och jag upp till Nässjö golfbana och köpte en hink bollar a' la 40 kr. Det är så otroligt kul att se David swinga. Han har det i kroppen och får på bra slag, långa och raka (de allra flesta). Han är vänsterspelare vilket passar mig perfekt - även jag kunde prova att slå. Det var längesen jag slog - på den tiden jag stod på rangen kostade hinkarna 10 kr vilket säger lite om tidsperspektivet. Även jag får iväg bollarna - inte så långt men hyfsat rakt. Ju fler slag som känns bra ju mer sugen blir jag på att börja... Inte så konstigt. Att börja med golf känns i dagsläget inte realistiskt för det tar mycket TIIIIID... Men NÅN gång SKA jag börja......


Nu ska vi strax bege oss till min väninna Mia med barn. Hon är "hoppänka" så vi ska umgås och ha lite trevligt ihop med våra små ikväll. Hennes man har precis landat med fallskärm i Normandie och allt gick bra. De firade Dagen D vilket är 70 år sedan iår. Med tanke på att han även är min chef känns det mer än skönt att han är välbehållen!!!


Ha en fortsatt fin lördag!!


 

Uppställning och koncentration!

 

Den satt fint

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards