Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Sofia - 8 juni 2014 15:45

Dagen före födelsedag.... När man var liten var det kanske den bästa dagen på året... Födelsedagen gick ju så fort å så var det ju ett helt åååår till man skulle fylla igen. Jag pratar nu om den tiden då man ville bli äldre. För den viljan avtar ju o vände helt vid typ 25 år....om den ens varade så länge. Ändå vill jag inte ha tillbaka en enda dag in mitt liv. Vill helst av allt leva i nuet vilket är svårt så svårt. Mest vill man ju bara framåt mot nya mål.

Ligger i skuggan på min balkong o vilar. Två middagskok är avklarade till kommande vecka då tiden är knapp o barnen alltid är hungriga efter skolan. Tänker tillbaka på gårdagskvällen. En urskön kväll hos väninnan Mia med barn och timme efter timme gick. God mat, dryck o underbar dessert. Vanilj- o hallonpannacotta!!!! Batterierna laddades där!!

Det är bara sista halvtimmen jag helst vill glömma. Stella o Signe fick idén att tvätta chips o ostbågar i handfatet...(???). Kreativt eller bara väldigt dumt... Kl 00.30 på natten beskriver man inte buset som kreativt... Stopp i avlopp!!!! Suck! De lär inte göra om det med tanke på mammornas uppläxning!!

Försöker förneka mitt halsont oxå. Är rätt bra på det. Hata är ett starkt ord men jag hatar verkligen att bli/vara sjuk. Eftersom jag fyller i mon önskar jag mig frisk!!!!!!

Ha en fortsatt fin pingstdag!

Smaskens!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards