Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Sofia - 10 juni 2014 18:55

"Fick" en fri eftermiddag idag och jag riktar ett stort tack till Robban Blomqvist o PE för att de tog med sig David till Eksjö (barmarksträning hinderbana för bandykillar) ikväll. Den info'n kom igår kväll....o jag kommenterar inte ens den framförhållningen... Jag var visserligen förberedd men jag hade aldrig hunnit ta med mig Stella då hon varit på skolresa idag - Astrid Lindgrens värld - hemkomst 17.30 Man ska ju klara allt själv o aldrig be om hjälp men nu bad jag o fick ja! TACK!!

Stella har berättat om varje detalj från utflykten o det är så underbart att höra hennes reseskildring. Har, på tal om resa, kollat upp vad Nordiska muséet på Djurgården har för utställningar på lördag (dagen EFTER One Direction's konsert). Bl.a en om gamla dockskåpsmöbler vilket intresserar mig mycket. På hemsidan fanns infon att medlemmar i HSB har fritt inträde. O yeah o man sparar 100 kr. Barn går in gratis. Sedan - utan att blinka kan man köpa en öl för 80 spänn på en uteservering så den vinsten lär bli uppäten... Berättade för Stella om att det kostar 100 kr per skalle o hon kontrade "om man inte har nån skalle då..." Ha ha ha...

Vill avsluta med att TACKA för ALLA gratulationer igår via SMS, Facebook o födelsedagskortet Monica o Pelle (idag)!! Helt amazing att få över 130 st hälsningar! Alla har ju var o en faktiskt skänkt mig en tanke!!! 

Ha en fortsatt fin kväll!! 

En underbar morgonpromenad vid fantastiska Spexhult med omnejd.. Här vill jag boooooooo...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards