Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Sofia - 11 juni 2014 22:27

Bästa grannen, bästa fotvården, vän tillika svägerska (en gång i tiden). Hade en urskön eftermiddag tillsammans med Carin o hennes fina dotter Ella som oxå är kusin till Stella. Hon filar fötter till många människors glädje under min lägenhet och har så gjort i många många år.

Å timmarna gick fort ikväll. Vi har mycket gemensamt och våra vägar har inte alltid varit raka likt Autobahn.... Kurvigt, krokigt o rena berg-och-dal-banan många gånger. Vi är väl inte unika med att åka karusell men vi kämpar med glöd för att få livets alla delar att fungera. 

Pratade om tonårsbarn o deras viljor, deras sätt att se på sina föräldrar....tatueringar och piercingar...flyttens olika faser. Adrenalinkicken då man varken känner hunger eller trötthet...som sedan möts upp av total utmattning för ett tag.... (Ibland är jag rädd för att jag inte hamnat i det senare tillståndet än... Hoppas dock det kan kugga över till hösten så jag får va pigg under sommaren...)

Goda vänner växer inte på träd så det är skönt att ha en strax under sig!! Tack fina Carin för goda frallor och vackra rosor!! Vi ses igen!

Godnatt 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards