Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Sofia - 4 augusti 2014 15:40

Haft en sömnlös o mycket lång natt. Värme, kvavhet och hetta i en sömnlös blandning....lägg till åska o blixtrar i ett kör... Det var aldrig nära men har jag väl vaknat är det inte lätt att tagga ned o somna om. Fick några timmar men vaknade ändå tidigt.

Gick ut på promenix i redan kl 07 i cirka 20 grader. Det började regna men det blev aldrig kallt. Så skönt! Nådde mitt paradis (ett av dem) Grimsholmens naturreservat efter en timme o utsikten är magnifik (glömde ta kort - sorry, går/springer dit fler ggr). Stod helt stilla några minuter o bara njuter!!! Bara jag o korna som är här denna morgon. 

Regnet har fortsatt hela dagen o vi for in till stan för att kolla runt. Pyssel inköptes - blyertspennor, block, spelet Geni bl.a Därefter körde jag fel (?) och råkade då upptäcka en annan butik - PANDURO!!! Paradis nr 2....oj, oj, oj... Nu ska här tillverkas gummibandsarmband så vi kan stå på torget o sälja. Alla flickorna i två stugor är sysselsatta!

Till kvällen blir det efter överläggning Pasta Carbonara. Den rätten vann med liten marginal över tacos. Vi avstår grill men kan tillägga att två kvinnor klarade av denna syssla helt ok igår...

Ha en go kväll!!!

Sus utanför Bålastuga nr 7

Sus, jag o Tindra på fik i Falkenberg

Stella, William o David

Två busbrudar

Gummibandsarmbandsmaskin

Flitiga tjejer på loftet

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards