Alla inlägg den 25 november 2014

Av Sofia - 25 november 2014 19:26

...det är mammas födelsedag! Tusen grattis älskade mor. Du har uppnått en ålder i siffror som kan te sig högt... 76 år men det kan inte vara sant. Nånstans blev det fel. Men åldern är bara en siffra som visar hur länge du traskat på jorden. Det är sinnet som räknas och i ditt fall räknar vi högt! Ung i sinnet och du hänger med. Du accepterar till och med Johannas tatueringar (nästan).....


Du ställer alltid upp och är ständigt ett bollplank. Du har alltid stöttat mig genom livet och du har aldrig dömt mig trots mina kanske mer eller mindre korrekta beslut. Önskar att jag om 20 år sitter här och bloggar om din 96:e födelsedag. Den som lever får se! 


Dagen till ära fick du novembers vackraste väder. 2 grader plus och solsken hela dagen. Kan det bli bättre? Du berättade om en härlig cykeltur på "spåret" med pappa. Jag fick uppleva stjärnklar löparhimmel när jag kom hem från jobbet! Underbart!!


HURRA   HURRA    HURRA    HURRA


 

Vy från toaletten på ovanvåningen i Torset!!

 

Gunilla 3 år

 

5 år

 

15 år (tror jag...)

 

Tre generationer. Tre något bortskämda lillasystrar!!!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards