Alla inlägg den 14 april 2015

Av Sofia - 14 april 2015 21:52

Jag kom till Stockholm i april och mötte hösten. Så kalla vindar - gjorda av is. Igår hagel - idag regn. Efter dagens allt stillasittande på Scandic Alvik och hjärnan fullproppad med goda råd a la komponentavskrivning ville jag bara en sak.... Ut o springa TROTS ett skitväder utan like. Tog på mig fleece under löparjackan och det gick ju bra fram till till Djurgårdens blåa port (3 km från hotellet) - sen åkte den av. Skönt att lufta benen. Minns för exakt två år sedan. Kurs i hyra, samma hotell, samma väder, jag sprang VILSE på Djurgården - hur man nu kan lyckas med det... Jag lyckades.

Det är långt härifrån till hemma. När man förvissar sig om att barnen mår bra, att allt är ok, att de har gjort sina läxor känns det ändå bättre. Det är långt härifrån till Landsbro. Det avståndet känns gigantiskt.... Ännu längre är det till Ottawa dit Jonas nu ska i många dagar. Slutspel NHL och kolla sin son förhoppningsvis vinna flest matcher över Montreal. Häftigt och stort! Håller mina tummar för Karlsson & Co. En smått sensationell säsong har de genomfört och det är bara så riktigt kul!

Visste inte hur mycket man kunde sakna någon innan han ens har åkt....

Godnatt och sov så gott!!

Fisk- skaldjursgryta på Belgo bar. Gott!

Laddad för löpning trots isvindar o regn..

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards