Alla inlägg den 18 april 2015

Av Sofia - 18 april 2015 18:19

Räkor o gravad lax får pryda tallriken en stund innan jag tar del av smakerna. Jag är värd det. Löpning i sol o vind och därefter njöt jag vidare av solen utan vind på min uteplats i lä. Njuter av att kunna vara ute på egen tomt!

Har också befunnit mig i ett av husets absoluta favoritutrymme - tvättstugan!!! Inte för att det är direkt roligt att sortera och para ihop strumpor men det är definitivt enklare o smidigare när man har plats och utrymme.

Jobbade effektivt i tre timmar. Gick mycket bra. Disciplinerat! Så mycket mer har väl inte hänt denna lördag. Städning kan vänta. En TV-kväll och jag får rodda fjärrkontrollen helt själv. Hittar jag inget bra bland mina 589 kanaler (eller väldigt många i varje fall) kan jag ju alltid köpa en film. Eftersom löpning är bästa sömnmedlet är kanske det bortkastade pengar...

Å blommorna står vackert på matsalsbordet. Saknar ju inte direkt mindre då....

Ha en fin lördagskväll!!

Blommor av längtan...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards