Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Sofia - 9 juni 2015 17:20

Jag har så lätt för att gråta…. Både(!!!) när jag är ledsen och glad… Kinderna var blöta i lördags när Johanna sprang ut från Brinell för att ta ett exempel. Idag på morgonen var det dags igen. Blev väckt av mina fina ungar kl. 06.30 med frukost på sängen. Stekt ägg, fil med sirap och en kopp kaffe. De känner sin mor och vet vad hon vill ha! Dessutom SJÖNG de för mig vilket jag inte alltid får dem till när det gäller att gratta någon annan. Blir så innerligt glad och tacksam när de anstränger sig….mer än vanligt.


Hittills under dagen har det haglat in gratulationer. SMS, mejl och Facebook-hälsningar! Man blir så otroligt glad att alla dessa människor faktiskt skänker MIG en tanke. Trots att man uppnått vuxen ålder (för länge sedan) är det trevligt att känna sig lite speciell för det gör i varje fall jag när det är födelsedag! Å enligt mammas mess i dag på morgonen är jag speciell… Illvarmt var det för 45 år sedan och jag trivdes i barnvagnen i skuggan av det stora kastanjeträdet i Torset.


Har precis avnjutit en löparrunda. Är det födelsedag så är det och eftersom eftermiddagen var utan möte slajdade jag några timmar. Ikväll kommer mina närmaste hem och firar med grill! Härligt härligt!


Ha en fortsatt fin 9:e juni! Det ska jag ha!!



  

Anders, Pelle fick en lillasyster 9:e juni 1970 


  

Fina ungar som gratta mig med frukost på sängen!

     

En fantastisk morgon fick jag på MIN dag! Gick till jobbet och tog varvet runt sjön.

     




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards