Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Sofia - 12 juni 2015 19:54

Ytterligare en magisk dag! Naturen är så vacker så det gör ont! Vykortsvyerna blir många efter en fräsch morgonpromenad! Frukosten på balkongen med Stella var mysig o god! Skolavslutning. Minns när det var jag som fick promenera till kyrkan sista dan och strunta i bussfärd till Sandsjöfors skola. Alltid (känns det som) var det fint väder. Vissa av åren fyllde jag just den dagen. Extra bonus!

Idag fyller en annan flicka år. I himlen! Hon slutade att fylla år 2012 då hon slets ifrån oss o världen alldeles alldeles för tidigt. Sara Henriz fick aldrig fylla 39 år. Min granne o barndomskamrat i många år i Norra Sandsjö. Förutom allt annat kul vi gjorde var vi fanatiska Carolafans o tillsammans med systern Anna genomförde vi våra shower för grannskapet (eller rättare sagt alla som ville lyssna) Allt annat vi gjorde - alla minnen kommer extra nära i början på juni - i syréntider. Du älskade blommor, du älskade att plocka blommor. Himlen är fint utsmyckad idag. Jag saknar dig!

Hemma efter Skolavslutning i Sporthallen. Bara Stella av mina som sjunger där iår. Fint och stämningsfullt, varmt och trångt... Eftermiddag var tänkt på stan med alla coverband. Det blev inte så. Eftermiddagen blev en härlig pratstund med en gammal vän. Två öl som soffbärarhjälp - varsågod - det är jag som ska tacka. I morgon spelar du på stan kl. 21.00 Det skulle jag vilja se.

Ha en fortsatt magiskt fin kväll!

 

 

Sara o jag i Skåne - Maglehem 1985

 

Sara sjunger "Tommy tycker om mig"

 

Jag in action 1984

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards