Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Sofia - 14 juni 2015 17:42

Helgen kunde varit hur underbar och skön som helst. Å det HAR den verkligen varit. Skolavslutning, Vätternrundan, Prinsbröllop, Nässjö Torgfest, grillkväll med trevliga människor, fint väder, Syréndoft och oändlig grönska... Ändå är det som om solen inte riktigt har nått fram. Som om vinden tar med sig både glädje o lycka. Lisa Holm blev 17 år. 17 år!!!! Nån eller några tog hennes liv. Lika bedrövad o ledsen - lika förbannad blir jag på idioter som utför handlingen. Jag kan knappt tänka färdigt tanken. Kanske är det fasansfulla så fasansfullt för att jag själv har barn i nästan samma ålder. Tänker på hennes familj o de närmaste.. Doftar Syrénerna alls i Kinnekulle?

Å så Magnus Härenstam - tack för allt du gav mig och oss. Tillsammans med Brasse och Eva levererade du det bästa jag visste - myror och elefanter, bokstäver o klokheter. Vila i frid!

Å vi skulle "bara" ha vit choklad som vi glömt att inhandla. Tar inte bilen utan går till Willys. Ja, var det nån som såg mig o Jonas igår eftermiddag med en säck dressjord på axeln, var sitt olivträd under armen samt en skurborste (såpa-skura-altangolvet)...kan de inte tro vi var rediga! Vi fick oxå med oss chokladen till kvällens efterrätt! Tack Jojo o Kirsi för en trevlig kväll!!

Ha en fortsatt fin söndag!!!

Tar igen mig efter olivträdstransport...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards