Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Sofia - 30 juli 2015 20:15

En dag med både sol, regn och åska!! Lämnade Nässjö kl 8.00 för att hämta upp Hasse Alfredsson i Partille och sedan spela golf på Öijereds golfbana. Hade äran att för andra gången gå caddie med dessa två hockeypappor. Å jisses vad vitsar och andra roligheter man får höra...men ändå är inte Hasse Alfredsson DEN Hasse Alfredsson som var parhäst med Tage Danielsson.

En underbart fin golfbana och jag bara känner ju att jag måste börja spela! Att gå med i drygt fyra timmar är mycket trevligt - hur trevligt vore det då inte att slå på bollarna själv (å leta efter dem i skogen)??

En mycket härlig dag med många skratt. Jonas och Hasse har haft mycket kul ihop - det är ett som är säkert och de delar gärna med sig av bravaderna under papparesorna till Ottawa! Hasses mun går i ett...

Nu är vi på hemväg och i morgon!!!! efter löparrundan blir det rangen och slå några hinkar. Nu ska jag....

Hela veckan har jag fått täta SMS av David som är på bandyläger i Lidköping, hur det går etv. Han har trivs som fisken i vattnet....även om vattnet är fruset! Håller tummarna för honom i kvällens kvällsmatch!

Ha en fortsatt fin torsdag!!

Hasse Alfredsson och Jonas Karlsson

Start kl 11.13

Jag SKA börja spela...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards