Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Sofia - 25 augusti 2015 20:06

...för idag är det Stellas födelsedag. Ett hugg i hjärtat att jag inte får väcka dig med glass på sängen och paket, ett hugg i hjärtat att du inte är med mig alltid.... Livet är fullt med hugg som man får leva med. Om du visste lilla flickebarn hur lycklig jag är för att du finns till. Du var inte en självklarhet för alla men för mig har du varit det från att första cellen blev två och idag är jag saligt tacksam att jag kände denna självklarhet i en tid då livet var ett stormigt hav.


Idag har jag skickat SMS med hjärtan och ballonger och hon har svarat med glada tack. Idag kom det ETT!!!! födelsedagskort (jag öppnar såklart inte) och jag ser på handstilen vem det kan vara ifrån. Ett varmt tack från mitt hjärta! På fredag får vi fira henne ordentligt med paket och nåt gott att äta. Om Stella får välja blir det mozzarellaost på HELA tallriken och inget annat. Hon äääälskar det!!!!


STORT  GRATTIS  FINA  UNGE!!!! HURRA  HURRA  HURRA  HURRA!!!!


Skjutsade David till isträning i Eksjö hockeyhall idag. Mitt mål var att springa två varv runt sjön Hunsnäsen medan han tränade. Efter 1,5 km fick jag ge upp för smärtorna i ryggen och jag var väl omåttligt dum som försökte mig på en runda med tanke på dagens värk. För varje steg känns det som någon vrider om en kniv i ryggen och jag fick lugnt promenera tillbaka. Får helt enkelt ta det här på allvar och vila mig i form. 


Ha en fortsatt fin kväll!!!


 

Stella fyller 11 år idag!! Grattis!!!






Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards