Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Sofia - 29 augusti 2015 17:58

Vad är en bal på slottet...? Det är säkert trångt, mycket folk, det kostar mycket pengar....tråkigt....eller helt underbart kul och trevligt! Nej det blev ingen Eksjö Stadsfest i år heller. Jag får aldrig till det denna speciella helg o be om barnvakt för att åka o roa sig....går bort samvetsmässigt. Känns inte heller optimalt att ha med kidzen till midnatt. Ingen av dem har efterfrågat det heller för den delen.

Men Tina och jag körde snikvarianten. Vi åkte till Eksjö i eftermiddags (i samband med Vincents isträning) och kunde frottera oss med alla människor på denna folkfest. Vi hade några timmar på oss innan stängsel o vakter stänger ute de som inte skaffat biljett. Vi åt gott på Amazing taste och hade en trevlig stund i sol o vackert väder.

Konstaterade på hemvägen att man fått lite utflykt denna helg o jämfört mkt billigare än att beskåda kvällens artister. Ända tills det sa PANG och jag fick ett rejält stenskott på bilens framruta. Inte så särskilt kul... Suck!

Ha en fin lördag!!!

Surt sa räven....

Såg under middagen att motivet på Stellas nya top var en vacker hök. Saknar min "höken" som sliter i helgen på sitt jobb....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards