Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Sofia - 8 januari 2016 19:23

Ibland blir man så extra glad!! Varm i hela hjärtat när helt främmande människor uppmärksammar det man gör och sedan faktiskt kommenterar det hela – genom sagda eller skrivna ord. Häromdagen kom en kollega på en annan förvaltning fram och sa att hon hittat mig på Youtube och därtill ett fint beröm. Hon letade själv efter en sång för att sjunga på begravning och ville veta hur den gick. Just den sången hade jag spelat in. 


Sedan finns det ju en hel del prenumeranter på Youtube som kommenterar vilket är otroligt skoj, att de faktiskt tar sig tiden att just göra det. För några dagar sedan hade någon gillat och noterat "så fint” då det hittade min version av Centerns vallåt 2014 som Fredrik Kempe komponerade. Helt random…bara sådär. Iofs var han väl Centerpatist – ha ha….för låten som sådan var väl ingen megahit direkt.


Nästa låt jag ska sätta tänderna i är ”Ett sista glas”. Återigen ett guldkorn från programmet "Så mycket bättre" i höstat. Blev så förtjust i denna version när Miriam Briant sjöng den. Dock ser jag att ackorden inte är de lättaste…. Har tid att öva i helgen. Har inget speciellt på programmet förutom en bandymatch på söndag kväll och få undan alla snö som hela tiden kommer...... Om jag får en gnutta ork kanske man skulle ta o baka…. Denna helgen kan jag i alla fall inte skylla på att jag inte har tid. Kan ju varken spela gitarr eller skotta hela dagarna…


Pannkaksstekning väntar. Barnen har beställt och varken jag eller min plånbok tackar nej!!


Ha en fortsatt härlig fredag!!!


Det finns en väg till himmelen.... Psalm nr 303

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards