Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Sofia - 4 februari 2016 20:32

Dagens startade 07.01 Egentligen ännu lite tidigare då Jonas gav sig i väg sådär okristligt tidigt. Då var jag dock i slummer… Johanna sände ett tidigt morgon-SMS och hon (o Alexander) ville tillbringa helgen hos mig. Ser fram emot helgen mer än någonsin då. Stora barn flyger ur boet när det är dags och sådant är livet och helt naturligt. Däremot är det väldans trevligt när de kommer åter besök och i praktiken (trots att det inte är så långt till Vetlanda) känns det alldeles för sällan. Att det nu går och tända lyset med en touch-dimmer på Johannas rum lär bli en bra surprise.


Å när jag laddade telefonen på jobbet ”råkade” jag föra över hela min fotobok till datorn. Dropbox frågade säkert om jag ville och jag var väl för snabb i fingrarna….. Raderade alla utom några stycken. Lite svårt att välja dock – vilken bild man ska ha som bakgrundsbild. Får väl helt enkelt växla. Den veckan barnen är hos mig får jag ha Jonas och mig på skärmen (de få stunder man ser just bakgrundsbilden) och den veckan jag umgås mer med Jonas får helt enkelt barnen inkl. svärsonen avfyra sina leende mot mig.


Torsdag kväll. Löpartur med pannlampa och härligt sällskap i Spexhultsskogarna – check. Himlen var full av gnistrande stjärnor. Så vackert så det gör ont! Klockan drar iväg och ibland är det väääääldigt smidigt med pizza. Händer det dessutom inte så ofta så är det mycket gott!


Ha en fortsatt fin kväll!!


 

Skönt uppvaknande!

 

Man får helt enkelt växla bilder... Minns vår underbara kryssning med längtan tillbaka.


 

...underbara barn o ungdomar.. Ljuvligt när alla är samlade.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards