Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Sofia - 8 februari 2016 20:12

Tänk att en fikastund kan ge en sådan energiinjektion. Har varit trött hela dagen! Låg vaken några timmar i natt. Grunnar på så mycket och det är ju ganska idiotiskt då jag i nattens mörker inte kan göra ett smack åt det mina tankar går igenom. Inte sorterar de sig heller i rätt fack. När jag tar en långpromenad eller löparrunda brukar åtminstone tankesurven lösas upp likt balsam i ett trassligt långt hår och efteråt känns det mycket bättre (även om inte alltid frisk luft i kombination med svett löser alla knutar och ger en perfekt frisyr). Fick en hel del gjort under dagen till trots och jag känner ändå att man gjort skäl för lönen. En balja kaffe på för- och eftermiddagen förbättrade det hela.


Åter till fika’t. En gammal körvän från barndomen kom på besök och det var riktigt roligt att prata, Charlotte. Timmarna gick så enormt fort. Du hade ju så fantastiskt roliga nyheter att förtälja. Faktum är att våra farfäder var ”di goeste vänner” och detta bandet har fört ihop oss igen + en 50-årsfest ute i skogen för två år sedan. Härligt! Det får vi göra om snart igen. Att någon annas glädje och lycka kan göra mig så lycklig och glad! Amazing! Delad glädje är verkligen dubbel!


Å nu är det bara kudden som återstår. Inhämta ny energi inför morgondagen. Önskar mig en hel natt av djup sömn. De sista tankarna går till min älskade mamma. Hoppas, hoppas att läkarna idag fixade till din onda knäled på absolut bästa sätt. När du kan slänga kryckorna tar vi en promenad till Vallsjöbaden och äter räkmacka!


Godnatt!!


 

Tack Charlotte för lite vååååååår!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards