Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Sofia - 12 februari 2016 16:05

Ytterligare en vecka har förflutit! Fem dagar av vardagen! Fem dagar av livet! Försöker intensivt låta hela mig - kropp OCH hjärna vara i nuet. I det som händer! Glädjen har genomsyrat veckan! Mammas lyckade knäoperation, bilköp (lån)....

En och en halv dag med VAB. Det ger extra tid åt tankeverksamheten. Man kanske ska vara lite ärligare mot sig själv och inse och förstå svagheterna och styrkorna. För jag har båda! Jag är suveränt proffsig på att se det förstnämnda. Styrkorna hjälper mig oftast andra att se.Ett av veckans möte gav mitt självförtroende en boost. Bara att tacka och ta emot!! Det stärker!!

Dagen startade med förvaltningsinformation och därefter sedvanlig frukost på hotellet. Gott med frukost och intressant med info. Tekniska Serviceförvaltningen gör MASSOR!!! Det är bra att ibland få en sammanställning på det! Nya förskolor, gruppbostäder, gång- o cykelvägar... Mängder!!! Det var inte ens ett axplock utan bara ett litet korn ur ax-buketten!!

Ha en skön fredag!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards