Alla inlägg den 19 april 2016

Av Sofia - 19 april 2016 19:34

Tisdag kväll är här. Sitter i soffan o väntar på att hockeyn ska börja. Har precis skjutsat Stella o Danni till Cheerleadingträning - gruppen var för övrigt i tidningen idag (från uppvisningen i söndags.) Trevligt. Lika trevligt att se min bror stå sida vid sida med Annie Lööf efter 100-årsjubileumet som ägde rum i Sävsjö för ett tag sedan.

Har dammsugit upp lite vårgrus och torkat hallgolvet. Det behövs!! Det är april och därmed aprilväder. Just nu skiner solen men hela skalan har underhållit oss idag. Regn, hård vind, vatten och sol...

Idag blir det ingen löpning. Bara hockey! Tredje SM-finalmatchen mellan Skellefteå o Frölunda. Håller mina tummar för indianerna!
Var o handlade lite god mat på Konsum, eller rättare sagt godismat. Grillade kycklingklubbor o potatissallad.... Ibland är det så otroligt skönt och befriande att vara lat!!!!! Vart man än vänder sig säljer barn maj-blommor. Har köpt mina av Stella som oxå säljer. Check!!!

Go kväll!!!!


 

En ny majblomma fäst i jackan! Jag har en förkärlek till dessa pins...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards