Alla inlägg den 25 april 2016

Av Sofia - 25 april 2016 19:17

Jag blir mycket nöjd och tillfredsställd på ett behagligt sätt när jag springer en runda. Nöjdhet uppnås även när jag har gjort nåt bra och kul för barnen. Städning (efter att den är genomförd) kan oxå innebära en trevlig sinnesro. Något som kan jämföras med ovan känsla är när jag har haft en riktigt bra jobbdag. De allra flesta dagarna är bra men idag - när ALLT flyter på och man får resultat. Det är så skönt.

När man har arbetat på ett visst sätt i många år och förutsättningarna helt plötsligt förändras...det kan till en början kännas frustrerande och lite som att få benen kapade... Sedan står man inför faktum och skarpt läge - då känns det helt okej samt att det faktiskt blir mycket BÄTTRE än innan... DET är en underbar feeling!! Förändringsbenägenheten sjuder i kroppen och knoppen och kalla mig inte bakåtsträvare!!! Att lägga ned minimalt med administration i förhållande till nyttan måste vara ett självklart mål för oss som håller på med offentliga pengar. Pengar som är våra!!

Vardagen i har guld i mun... Eller rättare sagt köttfärssås av älgfärs och pasta. Efter en bilfärd i aprilväder (snö och hage) är det sååå trevligt att slå sig ned framför en varm brasa. I Landsbro!

Blomman vi fick av fina familjen Pettersson i Sandrydet förra helgen doftar gott hör i huset och är sååå fin!!

Ha en fin kväll

Tjusig!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards