Alla inlägg den 28 april 2016

Av Sofia - 28 april 2016 21:08

Torsdag kväll. Efter en hektisk dag tog jag med datorn hem. Jobba vidare....denna veckan har absolut allt hänt. Å alla "händelser" genererar jobb och ibland ännu lite till av den varan...... Ibland önskade man att veckan hade nio dagar... Å andra sidan kan jag tänka mig fyra dagar helg oxå...

Dock hann jag springa och slapp både regn o snö. Fantastiskt med tanke på vad vädret på mobilen visade. Det är inte nån värme och vi lär få vänta ett tag till. Tråkigt, tråkigt....

Hittade en liten ensam blåsippa bredvid vägkanten till Spexhult och den ville så gärna va med på bild. Blåsippan är den allra vackraste vårblomman. När jag var liten trodde jag att fridlysta blommor även var giftiga (man fick ju absolut inte plocka dem). Å jag lydde. Numera får man (tror jag) plocka men inte gräva upp med rötterna.

Vill avsluta med att gratulera min fina kusin Eva-Lena som fyller 55 år idag!! En stor bukett varma kramar sänder jag till dig!!!

Godnatt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards