Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Sofia - 23 maj 2016 19:19

Vilken högsommarvärme! Oh la la! Lika glad som jag är för det - lika tacksam är jag för att det INTE var så varmt i lördags när vi sprang Varvet (hemska tanke). Då hade sjukvårdarna haft o göra... Minns 2010. Årets första värmebölja o folk låg överallt, sirener från ambulanserna ljöd i takt med orkestrarna längs banan. Extremt många bröt loppet och lika många fick sämre tider än vanligt..

Idag känns det riktigt riktigt bra i kroppen - pigg och smidig igen. En arbetsdag som har gått mycket fort. Avslutade den i Aneby, på Gota-hälsan. För att prata! Det är skönt att prata! Prat är bra medicin för grubblerier o ältande. Nu är dessa pratmöten slut så nu ska jag med tips o knep SLUTA oroa mig för det hemskaste scenariot...utifall och om och kanske det inträffar.. Det är lätt att säga tulipanros men lite värre o göra en...

Klippvecka för Ulriksdalsgatan 6E o jag har lejt ut det till Henry. Nu växer det så det knakar så det behövs säkert två ggr denna veckan. Det gäller att inte gå ut för hårt och generöst när det gäller timpenningen...det kan bli dyrt i längden..

Ha en fin afton i värmen från både grill o sol! Det doftar redan i grannskapet...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards