Alla inlägg den 3 juni 2016

Av Sofia - 3 juni 2016 18:03

Fredagkväll! Ljummet! Mer än ljummet! Vilar i skuggan med överkroppen medan benen får lite sol. Nu, kl 18.00 är den inte så skarp så jag njuter med gott samvete. Man ska inte pressa i solen - hudcancer ökar och bara ordet får mig att rysa av ren skräck.

Efter arbetsveckans sista dag är jag rätt mör. Mycket har hänt denna veckan. Både i jobbet o på den privata sidan. Mannen i gips sitter framför mig o verka njuta av stillheten - han klättrar inte på väggarna än i varje fall. Han fick (han tog) ett uppdrag idag. Köpa fiskspett på Smålandskräftan till kvällens grill. Han fixade det med bravur. Det finns i mitt tycke inget godare än dessa spett att grilla.

Hade tänkt att blogga om både Arla-mjölken och om bostadsbyggandet....men jag vet inte om jag orkar just ikväll.

Jag njuter av mitt glas kalla rosé och att vara ledig, att Henry sitter på ovanvåningen o grejar, att Jonas sitter framför mig, att David o hans Emma är på ingående, att det är Kristins student i morgon, att jag får träffa Johanna o hennes Alexander där, mina bröder o deras familjer, mina föräldrar, andra nära o kära!!!

Ha en go kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards