Direktlänk till inlägg 20 augusti 2016

Grattis till OS-silver i fotboll o grattis till 9 mil Mia!!

Av Sofia - 20 augusti 2016 15:27

OS-silver i fotboll! Det är ett silver med guldsmak. Fenomenalt bra kämpat o vilka tjejer vi har i landslaget. Är stolt över att svensk och kvinna när man vaknar upp till nyheten! Nej jag har inte skrivit o kommenterat om alla medaljer vi har tagit men nattens silver var för mig en helt överlägsen prestation. Beundrar alla som tävlar o presterar på topp när det gäller. Pannbenet måste vara gjort av stål på simmerskan Sara o alla andra!!

Ett ännu större och varmare grattis till min kusin Mia Karlsson som idag genomfört Ultravasan 90. Alltså 90 i detta sammanhanget står för 90 km, dvs 9 mil.... Känn på den! Det är mer än starkt jobbat! Det är omänskligt bra!!! Har tänkt på dig hela dan sedan du startade. På den bild som din syster Eva-Lena tagit strax efter alla km ser du ju inte ens trött ut. Ikväll somnar du nog ovaggad!

Själv ligger jag nu i min säng o är lite smålycklig. Färdig med förberedelserna inför kvällens födelsedagskalas för Stella o David, har varit på tippen o slängt lite häckrense. Smånöjd! Det jag är mest glad över att dagens promenad kändes BRA!!!! Tänker inte skriva hur lång den blev, bara att rundan var helt smärtfri. Jag vet inte vad grabben på Smålands rygg-och Idrottsklinik gjorde med mig men uppenbarligen gjorde han nåt!!!

Ha en finfin kväll!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Av Sofia - Onsdag 17 april 16:25

Igår var verkligen en sån där dag med många punkter i kalendern. Några möte på förmiddagen, lunch och möte igen. Sen vaccination mot Bältros på Apoteket som öppnade sin verksamhet för cirka en månad sedan. Min valda vårdcentral erbjöd inte ens detta ...

Av Sofia - Måndag 15 april 19:17


Den fruktansvärt hårda vinden, näst intill storm, är över. För denna gång. Sjön ligger nu spegelblan - nästan. Vackert! Tänker tillbaka på gårdagen och hur dumt det egentligen var att faktiskt åka till Torset. Att ge sig ut på vägarna. Så många träd ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards